Movies
2011-09-13 ♥ 23:45:43
Film/ Serier/Musik
Permalink
Jag är ingen bra kritiker, men under veckan har jag tittat på en kopiös mängd med filmer att det inte är sant. Tänkte bara nämna lite om dem. Från den sämsta först till den bästa sist. Vem vet kanske detta blir en bra film tips för er:D
My Girlfriend's boyfriend.
tråkig från början till slut. Samtidigt som den är hemsk irriterande med tanken på hur tjejen beter sig. Hoppas verkligen inte att sånt händer i verkligheten. Den som gjorde denna filmen måste har ett tvistad förhållningssätt till relationer.
Save the Last Dance 2
Helt ok. Men om man jämför den med ettan och andra dans filmer så hade den en väldigt låg standard:(
The Pirate of Caribbean - On strange tides.
Som vanligt är alla P of C filmer väldigt underhållande. Denna var minst lika humoristisk som de andra. Älskar Kapten Sparrow solklart men jag gillade stark Penelope Cruz insats i filmen som Angelica:D
Monte Carlo
Roligt och underhållande med tanke på Paris och allt.
The Cutting Edge - Chasing the Dream
Tredje filmen i The Cutting Edge serien och den enda som jag har sett. Väldigt sevärt. Lite av en tonårsflm där man bara fördjupar sig i relationen mellan huvudrolls innehavarna och hejar på dem.
Something Borrowed
Bästa filmen av dem alla! Önskar att jag hade sett den på bio. Äkta kärlek är vad den handlar om! Samtidigt var den väldigt roligt i vissa scener.
Kommentarer
Trackback