Jag vill bara resa och resa.


Kommentarer
Postat av: Suss

Huong, gör en event redan nu för att kolla vilka som är intresserade på att åka till Barcelona, så kan vi planera mer sen när vi vet vilka som är intresserade? :P

2011-04-11 @ 17:26:47
Postat av: Huong

Suss, haha ta ett i taget. Nu är folk nog lite snurriga gällande Gotland. Sedan så vet jag inte heller när vi kan åka till Barcelona med tanke på jobb och så. Men självklart så ska det bli en event för Barcelona hehe. Men jag tror inte att vi kan åka till sommaren nu...

2011-04-11 @ 19:07:29
Postat av: Suss

Oj jobbar ni så mycket nu? Jag tänkte om vi bara kunde åka iväg på en weekend, men om ni jobbar under alla helger blir det kanske lite svårt att ta ledigt, men men..annars kan vi ta det under sen-sommar :P

2011-04-12 @ 12:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback