1:a Iphone 4


Kommentarer
Postat av: SUss

Jag tycker att du ska behålla din ipod, iPhonen slits ganska mkt om man lyssna för mkt musik på den, ha bara iPhonen som en "backup-ipod" om du ha glömt din ipod :P Det är mitt tips ialf hihi

2010-11-17 @ 12:42:17
Postat av: LVE

hahaha ni köpte iphone för SPEL :D!! veggie samurai också rolig, me like you guys :P... fixa installous, lr ni kanske redan har gjort dt ^^

2010-11-17 @ 13:16:31
Postat av: Huong

Suss: jag behåller nog den, är trots allt min första apple produkt haha, blir lite sentimental vid tanken på att ge bort eller sälja den:P



Jinn: säg det till Giap, han gillar såna spel ehehe. Ja det kan stämma att vi är spelnördar, men vi lär oss nog resten sen och använder det med haha.

2010-11-17 @ 14:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback