Trött men otroligt nöjd


Kommentarer
Postat av: Suss

Oh va coolt!! Snart få man kalla dig för barnmorskan Huong :)) Kan inte du göra en statistik på hur många som får flickor och pojkar under dina 7 veckor/förlossning, vore kul i så fall hehe!

Svar: Jag ska ju skriva loggbok och själv räkna antal förlossningar så jag antar att jag kan skriva in om det blir en pojke eller flicka och sen räkna ihop hur många det blev av varje hehe:)
thuhuong.blogg.se

2012-09-19 @ 22:41:13
Postat av: nadja

vad skoj Huong! när börjar din praktik? vi kanske ser varandra i omkläddningskorridoren =D du får uppdatera ofta!

Svar: Jag börjar praktiken vecka 46. Det gör vi kanske. Har alla omklädningsrum på samma ställe på SÄS? Visste jag inte.
thuhuong.blogg.se

2012-09-20 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback