Hemlängtan


Kommentarer
Postat av: Suss

Aa visst är den rolig, sitter oxå och skrattar för deras grimaser och utryck haha. Tack, jag mår mkt bättre nu. Japp, jag flyttar nästa helg så aa hihi. Jasså? Vad kul då måste vi verkligen testa haha :)



ps. Jag förstå dig ibland kan det kännas extra tråkigt när man inte hör familjens tjaffs :P hihi. Hoppas att vi ses snart! Vi borde hitta på ngt till Halloween, kanske kolla på en skräckis o smaska i oss massa godis hahaha ;)

2010-10-18 @ 20:59:37
Postat av: Suss

Oh, visste du inte det har kmt ut 8 avsnitt, både på phim88 och film4vn :D Hehe det är lugnt, har itne så mkt stuff, men tack ändå! Synd bara att ni ska flytta härifrån snart! :(



Haha, frågan är om det ens är nån volleybollturnering, kan inte hitta info om den turneringen nånstans :P hahaha. Jag tänkte kanske mer dagen innan AI turneringen/festen, typ fredagskväll eller nåt om ni inte jobba kväll då förstås hehe. Skulle nog vara trevligt med en trippeldejt i höstmörkret elr nåt ? hihi

2010-10-19 @ 17:29:17
Postat av: Suss

Oh va bra, då få vi hoppas att du få en tjänst där, mkt närmare! :)

Jadu, jag har sökt som en galning så få hoppas att nån nappar snart. Men ska skriva in mig på AM när jag har flyttat hem, så få se om jag få ngt hjälp av dom.



Oh men va bra, då få vi stay in touch så vi kan hitta på ngt mysigt under halloween. Få hoppas att T-E inte heller jobba på den fredagen. Men har ni nån lust att dra på AI festen även om det inte blir nån V-turnering? :)

2010-10-19 @ 20:51:37
Postat av: Suss

Få hoppas att jag oxå få en duktig då :)



Jag tror den är i Gbg på Valand lör den 6 nov! (Wiiee, kan passa på att ta en rundtur på Femman i så fall hihih :P) Eftersom festen är på lördagen.. det var drf jag tänkte om vi kunde hitta på ngt på fredag kväll hihi om vi alla är lediga..alltid kul o spåna lite ? ;D

2010-10-19 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback