Vampyr Serier


Kommentarer
Postat av: Suss

Jag har bara hunnit läsa några kapitlar men jag tycker att böckerna är väldigt annorlunda till själva TV serien - Vampire Diaries. Jag blir helt förvirrad ibland eftersom jag har sett lite av TV serien hahah..

2010-12-05 @ 22:01:15
Postat av: Huong

haha, tur att jag inte har sett tv serien, så mig påverka det inte ett dugg. Men jag är väldigt nyfiken på hur den är. Ska tanka hem serien sen när jag har läst ut böckerna. Är snart klar med den första boken:D

2010-12-06 @ 09:55:01
Postat av: Suss

Oj redan?! Ja gör det, Tv serien är väldigt bra och spännande enligt min syster :) och jag håller med även om jag bara ha sett lite hihi

2010-12-06 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback